czwartek, 10 marca 2016

Polski pomysł na seniorów podbije Europę?

Konkurs aktywizujący osoby dojrzałe - "Seniorzy w akcji" znalazł się w gronie finalistów europejskiego zestawienia kampanii wspierających seniorów - "Społeczne Innowacje w Starzeniu"



"Seniorzy w akcji" to konkurs skierowany do osób po sześćdziesiątce lub do dwuosobowych zespołów międzypokoleniowych (druga osoba do 35. roku życia), które mają pomysł na projekt społeczny służący zagospodarowaniu czasu wolnego i potencjału osób starszych. Organizuje go Towarzystwo Inicjatyw Twórczych "ę", zaś środki pochodzą z Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności.

W ramach konkursu powstają najróżniejsze projekty pozwalające nie tylko wykorzystać energię seniorów, ale też obalić stereotypy dotyczące obu generacji.



1 komentarze:

Romuald pisze...

Świetna akcja! Powiem Tak, każdy sposób aktywizacji seniora jest dobry jeśli nie naraża jego zdrowia. Ja dopiero zaczynam żyć na nowo. Mam świetne dwie Panie opiekunki z https://nursecare24.pl/ Panią Izę i Jadzię :) Obydwie są dla mnie, jak własne dzieci. Pełne troski i wyrozumiałości, ale też bardzo pomysłowe. Pomagają mnie aktywizować. Pani Iza nauczyła mnie korzystać z internetu i komputera, a Pani Jadzia zabiera mnie na spacery i rower elektryczny. Cieszę się, że trafiłem na tak dobre osoby!

Prześlij komentarz